pátek 8. dubna 2016

Spustíme spolu kampaň.

Blahopřeji Ti ke skvělému rozhodnutí nastoupit na palubu WEBUSU.

Jsem Monika a taky jsem se stala členem týmu.

Nápad vytvořit portál, který Ti nejdřív umožní dostat se do podvědomí lidí – zákazníků, bez „šílených“ plateb předem, mi přijde naprosto skvělá. Co skvělá……..úžasná.

Bonus, že tenhle portál podporuje ruční výrobu a dokonce i chráněné dílny………..nemám slov? 

Věřte mi. To už je co říct. Protože mě se nestává, že by mi něco vyrazilo moji slovní zásobu.

Na palubě WEBUSU jsem už nějakou chvíli, takže jsem měla možnost, se trochu více rozkoukat.

Každý den se objevují noví prodejci, nové úžasné, ručně vyrobené věci…….prostě to tu žije.

A proč Vám píšu?

Minulý rok jsem si sama prošla velkou proměnou, postavila vlastní webové stránky www.ceskeparfemy.cz a hlavně napsala svůj první e book a začala psát blogové příspěvky.

Pochopila jsem, že lidé rádi čtou příběhy, reference…….milují, když i z internetu na ně něco dýchne, osloví je.

Přijala jsem proto spolupráci s tímto úžasným portálem a rozhodla jsem se Vám ještě více pomoct ukázat velkému okruhu lidí, proč by měli nakupovat právě u Vás, čím jste pro budoucího zákazníka právě Vy výjimeční, originál.

Spouštíme pro Vás kampaň právě teď.

Na základě Vašich informací, které mi napíšete a pošlete spolu s reálnými fotkami zboží, výrobků nejlépe ve stejném rozlišení, Vám vytvořím blogový příspěvek na míru a budu Vás sdílet na FB stránkách WEBUSU i v různých skupinách.

Pokud máte zájem o tuto kampaň, napište mi na info@webus.cz. Obratem Vám pošlu email s jednoduchými body, co potřebuju o Vás a o Vašem zboží vědět.
Najdu přesně to, v čem Vy jste originál a proč zrovna od Vás, by měli zákazníci nakupovat.

Pro tuto kampaň je třeba si dobít ve Vašem e-shopu kredit částkou 200,-kč (nastavení portálu nižší částku na dobití neumožňuje. Kampaň Vás bude stát 150,-kč. 50,-kč bude do budoucna použito na zaplacení cílenější reklamy na internetu).

Proč bys měl využít této kampaně?

Uvědomila jsem si, že jsme dostali portál, který někdo zaplatil, vytvořil, postavil.

Neměli bychom zapomínat, že náš e-shop na WEBUSU je náš, takže je důležité se naučit, dělat si i sami reklamu.

Vím to z vlastní zkušenosti. Nestačí jen něco vybudovat, ale starat se o to, nejlépe každý den ukazovat světu, že jsme tady, a co úžasného můžeme nabídnout. Nezapomínejte, že e-shopů je na internetu mraky.

Dostali jsme nabídku, kterou už asi nikdo nenabídne.

Pojďme teda společně udělat to minimum a budujme svůj obchod.

Společně s mojí pomocí ukažme světu, jak je WEBUS báječný a jedinečný.

Moc se těším na Vaše první blogové příspěvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat