neděle 24. dubna 2016



                                                

Tian De náplasti – můj doktor Bolí to 

V dnešní době určitě nejsem žádnou výjimkou, kdy v téhle uspěchané době a pracovnímu nasazení jsem musela i já zaplatit svou daň. Daň ze zdraví.
Minulý rok, kdy u mě začaly bolesti v rameni, jsem i já, jako většina lidí, byla přesvědčená, že „to přejde“.
K mému velkému zděšení se tak nestalo. Bolesti byly čím dál větší, noci probděné…….
Diagnóza byla – zmrzlé rameno. Do té doby pro mě úplně neznámý pojem.
Nafasovala jsem ty nejsilnější léky na bolest, já velký odpůrce léků, jsem za ně byla v tu chvíli fakt ráda a začalo mi každodenní rehabilitační cvičení……….byl to prostě běh na dlouhou trať.
Nebylo by to snad ani moje rameno, aby nemělo ještě paličatější hlavu :-D něž já. Bolesti už nebyly tak silné, ale hybnost se nezlepšovala. Jediné řešení byla operace.
Operace byla provedená opravdu bravurně, ještě jednou moc děkuji za luxus přístup v nemocnici, ale pak nastalo něco, co jsem opravdu nečekala.
Bolesti se vrátily. A v dost velké intenzitě.
V té době už jsem se seznamovala s kosmetikou Tian De. Věděla jsem, že má ty nejlepší krémy na světě, bylo to na mojí pleti znát.
V nabídce byly i náplasti Wutong (bolest není), takže jsem neváhala. Už se mi opravdu nechtělo zase jíst tu chemii .
Co jsou vlastně tyhle náplasti Wutong?
Tělová náplast Wutong napomáhá  k odstranění bolesti ve svalech a kloubech. Zmírňovat bolesti při revmatických stavech, výměnných postiženích kloubů (osteochondróza), možné použití je při bolestech svalů, natažení, výronu, zlomenině. Napomáhá anesteticky, zmírňovat  otoky, zlepšovat místní krevní oběh a působit  protizánětlivě. Náplast obsahuje skořicový olej, habanero (pálivá paprička), nať kopytníku, kořen Notopterygium incisum, dudník, plamének, světlici barvířskou, výtažek z kadidlovníku, myrhu, dračí krev,  mentol. Vhodná pro všechny typy pokožky bez ohledu na věk. Doporučuje se pro osoby s bolestmi.
Když jsem náplasti otevřela, ta vůně mi připomněla tu originál vietnamskou mast, co se kdysi prodávala. Vzpomínáte?
Jedno balení obsahuje pět velkých plátů náplastí, takže stačilo ustřihnout dva centimetrové proužky, které mi moje milovaná Markétka nalepila zepředu a zezadu na rameno. V mém případě bolesti polevily už po deseti minutách. Náplast vydrží působit až 12 hodin.
Byla to prostě láska na první nalepení .
Bolesti ustupovaly, léky jsem nemusela polykat………. naprosto si mě získaly. Náplasti se staly další „přítěží“ mojí kabelky. Používáme je naprosto na všechno. Na bolesti hlavy, na nachlazení. Nemusím ani moc řešit, jestli je nalepím přímo na místo bolesti. Jsou totiž transparentní, takže si to místečko bolesti najdou .
A co je naprosto úžasné?
 
Že tyto náplasti si svým účinkem získaly i moji rehabilitační doktorku. To až natolik, že tyto náplasti nabídne svým pacientům raději než léky od bolesti. Vlastně tahle dáma je velkým obdivovatelem veškeré kosmetiky Tian De, protože ví, jak vysokou kvalitu na přírodní bázi tahle kosmetika nabízí.
A ještě úžasnější je, když si přečtete takovouto referenci:
Milá paní Moniko ! Už si od Vás nikdy nic nekoupím. Jestli si myslíte, že po 21 dnech lepení Vašich náplastí na bolest v ramenou zvednu jen tak nad hlavu ruce tak to teda ne. Přeci mi těch pár náplastí nemůže jen tak pomoct no né. No ale teď vážně... tak jak jsem se před týdnem vzbudila s tím, že už týden nepotřebuju ani náplast ani léky tak teď jsem se čirou náhodou přistihla, že jsem dala ruce nahoru mimochodem po pěti letech. A světe div se nebolely. Super náplasti .


Náplasti Wutong ze mě prostě udělaly takového malého „doktora Bolí to“. Mám velkou radost, že pomáhají lidem s jejich bolístkama a hlavně přírodní cestou, bez chemie.
Můžete si o náplastech Tian De přečíst i na mých stránkách www.ceskeparfemy.cz .
Najdete je taky na stránkách jednoho úžasného portálu http://www.webus.cz/kosmetika-a-zdravi?hk=3963&k=2196.
Chcete vědět ještě víc? Napište mi.
Najdete mě i na facebooku .
Přeju i Vám hodně krásných dnů bez bolesti.

Žádné komentáře:

Okomentovat