úterý 12. dubna 2016




Turmalínové koule = potůčkové praní našich babiček.

Děkuji za tyto koule…….
Moje mladší dcerka jako dítě trpěla atopickým ekzémem. Ekzémy a alergie už jakoby v dnešní době byly naprostou součástí života. Ale musí to tak být?
Když se u ní ekzém projevil poprvé, bylo to hned docela agresivní formou. Myslím, že jsem trpěla víc než ona ￿.
Na radu paní doktorky jsme okamžitě nasadily dietu. Musím uznat, že jako malá, byla strašně šikovná, protože se snažila opravdu „za mými zády“ dietu neobcházet.
Přes léto byl ekzém celkem v pohodě, ale v zimě se vždy vrátil. Chtěla jsem zjistit, čím to je.
V té době jsem prala prádlo v běžně dostupných pracích prášcích a avivážích, co koupíte v obchodě. A to byl kámen úrazu. Složení prášku a aviváží obsahuje tolik agresivních látek, že jsem se až zarazila, v čem jsem schopná vyprat prádlo, které si pak oblečeme.
Je to už……..no hooodně let, co jsem si z obchodu nedonesla ani prášek ani aviváž. Existuji totiž společnosti, které místo do reklamy a umístění v obchodní síti, dají peníze do kvality svých výrobků.
Děkuji za ně, protože určitě v našem případě, jsme dokázaly, že atopický ekzém to prostě vzdal . Dnes už dcerka nemusí držet dietu a hlídat si, co sní.
Ten kdo mě zná, ví, že i přesto budu chtít víc, protože „strašák ekzém“ se klidně může objevit znova.
Proto děkujiiiii Tian De za úžasné koule na praní, které fungují na bázi elektromagnetického pole.
Řečeno mými slovy: „ Tyhle koule změní strukturu vody na tu zdravou, potůčkovou………takovou, v které naše babičky a prababičky praly a jejich prádlo bylo nádherně bílé, voňavé a hlavně neškodilo pokožce.“
Řečeno odbornějšími slovy, si můžete přečíst zde.
Navíc modrá koule obsahuje stříbro, což určitě víte, že má antibakteriální účinky.
Teď už vím, že nedávám žádnou šanci ekzému se vrátit.
Bonusem je - mám dobrý pocit, že jsem šetrná k přírodě. K té přírodě, která nám tolik dává, a my si to někdy nevědomky nevážíme.
Bonusem je – že nemusím domů tahat pytle nebo plastové láhve s práškama, gelama nebo avivážema.
Bonusem je – že šetřím svoji pračku. Nezanáší se mi zbytky prášků nebo aviváží a v žádném případě mi nehrozí vodní kámen – vždyť víte, že vodní kámen je prevít :-D.
Bonusem je – že ušetřím za elektřinu. Protože s těmito koulemi stačí prát pouze na 40stupňů, ať už perete cokoliv.
Bonusem je – že mi tyhle krásky vydrží při praní jedné pračky denně až dva roky.
Bonusem je – že moje dcerka, když zrovna nejsou v pračce je používá jako rumba koule :-D .
 
A věřte mi……..že mýtus - „prádlo bez aviváže nevoní a není měkké“, tyhle koule na 100% vyvrátily.
Spíš mám ručníky ještě jemnější, než s kteroukoliv aviváží, co jsem měla možnost vyzkoušet.


Buďte k sobě ohleduplnější, Vaše tělo si to zaslouží. Kůže je náš největší orgán.
Chcete ještě více informací? Napište mi na byznysvune@gmail.com nebo mě najdete na facebooku.


Žádné komentáře:

Okomentovat